کلوپ هواداران سریال کره ای وسوسه

کلوپ هواداران سریال کره ای وسوسه
همه چی درباره وسوسه
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلوپ هواداران سریال کره ای وسوسه و آدرس vasvase123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وای زن داداش هانی یول خیلییییییی بدجنسه....خیلی دلم برای هانی یول سوخت

آخی! گناه داشت آخه.....

خانم مین وقتی فهمید دخترش سونگ چو زنده هست و همون هانی یوله خیلی شوکه شد....

دلم واسه جانگ هاجو یعنی پدر هانی یول می سوزه....آخه خانم مین قراره هانی یول رو ببره پیش خودش....

از سوهی خیلی بدم میاد خب وقتی میدونه ایون جی و گیونگ وو همدیگه رو خیلی دوست دارن چرا همش از

گیون وو میخواد باهاش ازدواج کنه....

به نظر شما نینو پسره کانگ جی هست یا پسر جیوبین؟من فکر کنم پسر کانگ جی هست.....

 



نظرات شما عزیزان:

پوپک
ساعت18:09---8 اسفند 1390
نه پسر جیوبینه

پوپک
ساعت18:08---8 اسفند 1390
نه پسز جیوبینه
پاسخ:ok


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:56 ] [ ایون جی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 51829
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

بک لینک طراحی سایت